קיה וטויוטה שומרות על מעמדן גם במדד שמירת הערך - כאשר לשתיהן נרשמת ההנחה הקטנה ביותר ביחס למחירון - רק 2% בממוצע. כאן עבור סוזוקי נרשמת הנחה של 4%, סובארו עם 6% ופיג'ו מפתיעה עם 8% בלבד - טוב אפילו מיונדאי שבמקום השישי (9%).
לכן גם לא מפתיע לגלות שפיג'ו נמצאת במקום טוב יחסית מבחינת ביקוש - רכב ממוצע של המותג הצרפתי נאלץ להמתין רק 10 ימים בממוצע לקונה, זאת לעומת 11 ימים לסובארו וסיטרואן, 14 ליונדאי ו-15 לשברולט.
מהצד השני של הטבלה, ניכר כי היצף במספר המכוניות שנמכרו לפני מספר שנים ובעיות תדמית, מובילות להנחות ענק ומלאי שעומד זמן רב בדגמי פורד: מנתוני טרייד מוביל עולה כי מכוניות המותג זקוקות ל-39 ימים בממוצע למציאת קונה - הארוך בנתונים - ונמכרות במחיר נמוך מהמחירון ב-29%, הפער השני בגודלו אחרי אופל (33%). זו האחרונה אף היא לא מצטיינת בזמן עמידה במלאי - 38 ימים בממוצע.
עוד נתון מעניין שמפרסמת החברה: הביקוש לפי קטגוריות. כאן ניכרת עדיין חיבת הישראלים למשפחתית הקלאסית, עם 39% מהעסקאות, לפני רכבי פנאי (27%), סופרמיני (18%) ומיני (11%). משפחתיות גדולות ("מנהלים") תופסות 5% מהעסקאות בלבד.