בניגוד לדגם "שלנו", שמונע על-ידי מערכת כלאיים בה מנוע הבנזין הוא העיקרי, ה-C-HR החשמלי הוא רכב חשמלי טהור - ללא כל סיוע של מנוע המזהם בזמן הנסיעה. למרות ששיווק ה-C-HR החשמלי יחל בסין בתחילת 2020, לפי שעה טויוטה לא מפרסמת מפרט טכני כלשהו - כך שאין נתוני הספק, ביצועים וטווח נסיעה.
לצד ה-C-HR החשמלי, טויוטה הציגה מכונית חשמלית נוספת שנראית זהה ונקראת "איזואה" (Izoa). מהודעת היצרנית לא ברור מה ההבדל בינה לבין ה-C-HR החשמלי, כאשר שני כלי הרכב הללו נראים בתמונות זהים לחלוטין בפנים ובחוץ. למרות זאת, ביצרנית מתייחסים לאיזואה כדגם נפרד.
![טויוטה C-HR חשמלי נחשף בסין](/Attachment/Gallery/240933/1615129/_crop_to50_750x750.jpg)
מלבד שתי המכוניות הסדרתיות, בתערוכה נחשפה גם מכונית תצוגה חשמלית ואוטונומית בשם רומבוס (Rhombus). המכונית, שמיועדת רק לתצוגה, מצוידת בהנעה חשמלית ותוכננה כך שתתאים להעדפות נהגים שנולדו אחרי שנת 1990 - כך על-פי טויוטה. גם כאן לא פורסמו פרטים טכניים כלשהם.
![טויוטה C-HR חשמלי נחשף בסין](/Attachment/Gallery/240933/1615132/_crop_to50_750x750.jpg)
לפי שעה לא ידוע על תוכניות לשיווק ה-C-HR החשמלי בישראל. מטויוטה נמסר כי מחוץ לסין יחל שיווק מכוניות חשמליות במהלך המחצית הראשונה של 2020. לא נמסר באילו מכוניות מדובר ולאילו שווקים הן מיועדות.