הגרסה החשמלית של הראפיד מצוידת בשני מנועים חשמליים הממוקמים מאחור, ומפיקים יחד 612 כ"ס ו-97 קג"מ. הכוח עובר לגלגלים האחוריים בסיוע תיבת הילוך בודד הממוקמת אף היא מאחור, והראפיד E מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.
ה-E מצוידת במצברי ליתיום-יון המותקנים מלפנים - תא המנוע בגרסה הרגילה - ומציעים קיבולת של 65 קילוואט-שעה. זה מספיק לטווח נסיעה של 322 ק"מ בין טעינות לפי שיטת הבדיקה החדשה והמחמירה יחסית, WLTP. זמן הטעינה ינוע בין כחצי שעה באמצעות עמדה מהירה ייעודית (100 קילוואט) לבין כשלוש שעות משקע רגיל.
מבחינת עיצוב אין שינויים דרמטיים למבנה הוותיק, והראפיד E נותרה מכונית גדולה למדי - אורכה 502 ס"מ, רוחבה 193 ס"מ, גובהה 135 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה באורך 299 ס"מ. למרות מידות אלה, היא מציעה ארבעה מושבים בלבד כולל הנהג.