במקרה של ה-GT-R נוספו "פסי מירוץ" לאורך המרכב וגוון כחול חדש - שמגיע מהסקייליין GT-R של שנות ה-90 (ה-R34). המהדור המיוחדת תוצע בשילובי כחול-פסים לבנים, לבן-פסים אדומים וכסוף-פסים לבנים. בתא הנוסעים תמצאו גלגל הגה ובורר הילוכים בעיצוב חדש, מושבים בעיצוב שונה ועוד עדכונים קלילים.
לכבוד שנת הדגם 2020 (שנכנסת לתוקף בארה"ב בסתיו 2019), ניסאן גם מרעננת את גרסאות ה-GT-R השונות. המכונית הוותיקה (שלא לומר עתיקה - כבר בת 12 בקרוב) זוכה לשורה של עדכונים קלילים. גרסת הניסמו מציגה את העדכון המקיף ביותר - עם חלקי מרכב חדשים לשיפור היעילות האווירודינמית והפחתת 10 ק"ג במשקל (סה"כ השילה כ-30 ק"ג ביחס לדגם 2019).
היצע הגרסאות כולל כעת דגמי 580 כ"ס (570 לפני העדכון) עם 64.8 קג"מ ו-600 כ"ס עם 66.7 קג"מ, מגדשים חדשים מגרסת המירוץ שמבטיחים תגובת מנוע עדיפה, צמיגי דאלופ בעיצוב חדש שמציעים אחיזה ותקשורת משופרות ועוד שורה של עדכונים קלילים במיטב מסורת העדכון של ה-GT-R.
לפי שעה לא ידוע מתי מכונית הספורט המחודשת תגיע לישראל. כיום מוצעת אצלנו ה-GT-R בגרסה אחת - "בלאק אדישן" עם 570 כ"ס ותג-מחיר של החל מ-880 אלף שקל.
גם 370Z
בדומה ל-GT-R, גם הקופה הספורטיבית חוגגת 50 - למשפחת דגמי ה-"Z" שהחלה עם ה-240Z (שידועה גם בכינוי "פיירליידי" (Fairlady). כאן ההשראה היא מדגם המירוץ הראשון שהתבסס על ה-240Z, ובהתאם מוצעים שני שילובי גוונים - לבן עם אדום וכסוף עם שחור. בשני המקרים הצבע הנוסף מופיע על מכסה המנוע, הגג, תא המטען ובפסים על הדלתות.
מלבד זאת יש עדכוני עיצוב לתא הנוסעים, כולל תגי "50", שימוש נרחב יותר באלקנטרה ועוד. מתחת למכסה המנוע אין שינוי - עדיין יחידת V6 בנזין אטמוספרית בנפח 3.7 ליטר, עם 332 כ"ס ו-37.4 קג"מ ב-5,200 סל"ד. לפי שעה לא ידוע על כוונת חברת קרסו, יבואנית ניסאן, לשווק בישראל את ה-370Z מהדורת 50 שנה.