התיבה החדשה, שפותחה על-ידי גראציאנו, חוסכת יחד עם בלמים קרמיים 95 ק"ג במשקל - ומביאה את זה של ה-AMR ל-1,499 ק"ג (יבש). המנוע נותר ללא שינוי - יחידת V8 טווין-טורבו של מרצדס בנפח 4.0 ליטר, עם 510 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-63.7 קג"מ בין 2,000 ל-5,000 סל"ד.
כצפוי, מעבר לתיבה ידנית שאמנם תציע חווית נהיגה טהורה יותר לחובבי אקסטרים, פגע בזמן ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש - כעת 4.0 שניות לעומת 3.6 עם תיבת השמונה הילוכים האוטומטית מתוצרת ZF. המהירות המרבית נותרה ללא שינוי על 314 קמ"ש ואילו תצרוכת הדלק נפגעה ביחס לדגם האוטומטי ביותר מ-10% לפי הערכות אסטון מרטין (נתון מדויק לא פורסם).
ה-AMR אמורה להעניק את חווית הנהיגה המהנה והטהורה ביותר לחובבי נהיגת מסלול וכבישים מפותלים בכלל. היא תציע עדכוני עיצוב קלילים ביחס לוונטאג' רגילה ותוצע גם עם חבילת "59", שכוללת עיצוב בהשראת דגמי עבר (למשל פס מירוץ לאורך המרכב עם המספר "59").
ומתי בישראל? מחברת אוטוארט, יבואנית אסטון מרטין, נמסר כי הוונטאג' AMR תגיע לישראל ברבעון האחרון של השנה, וכי ניתן להזמינה כבר עתה. המחיר עומד על החל מ-1.73 מיליון שקל.