המערכת, שמבוססת על מצבר ומערכת חשמל 48 וולט, מאפשרת למנוע הבנזין להפסיק לפעול בגלישה, בעצירה למשך זמן ממושך יותר ואף לקראת עצירה ממהירות גבוהה יותר. כל זאת לטובת חסכון בדלק. מערכת הכלאיים, המוגדרת כ"מתונה", אינה יכולה עם זאת להניע את הרכב בכוח חשמל לבדו אך כן לסייע קלות בהאצה, בעיקר בסל"ד נמוך.
יחידת הכוח העיקרית, עם שישה צילינדרים ומגדש בודד, מפיקה 400 כ"ס (360 כ"ס בחלק מהשווקים) ו-56 קג"מ. היא מאיצה את הריינג' רובר מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.3 שניות ולמהירות מרבית של 225 קמ"ש, בעוד תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 10.7 ק"מ לליטר.
לצד יחידת הכוח החדשה, לנד רובר מוסיפה גם לאבזור התקני של ספינת הדגל שלה. מבחוץ נוספו פנסי מטריצת לד תקניים, שיכולים לזהות שילוט בצד הדרך ולכבות חלק מהפנס למניעת סינוור שימנע מהנהג לראות אותו. בתא הנוסעים נוספו אפשרויות לשיקוף טלפון חכם (אנדרואיד אוטו וקארפליי).
לנד רובר ריינג' רובר המעודכן זמין להזמנה כעת בבריטניה. בישראל השינויים יוצעו ככל הנראה בקרוב.