במהלך הזה מקווים בפיג'ו ליצור תדמית יוקרתית ומושכת יותר למכונית, שמבחינתם אמורה להתחרות גם באודי A5 ספורטבק ובפולקסווגן ארטאון.
ה-508 החדשה, שמבוססת על הפלטפורמה המודולארית העכשווית של PSA ומצוידת במתלה אחורי רב-חיבורי חדש, קטנה וקלה מקודמתה. היא קצרה בשמונה ס"מ עם 479 ס"מ וגם בסיס הגלגלים הצטמק בכשני ס"מ ל-279 ס"מ. שינוי מהותי נוסף נמצא בממד הגובה עם הנמכה של שישה ס"מ ל-140 ס"מ. הפרופורציות החדשות מסייעות ל-508 לקבל מראה אגרסיבי יותר ולטובת הרושם הספורטיבי היא גם נעזרת בדלתות ללא מסגרת.
ה-508 יוצאת לדרך המקומית עם גרסאות 180 ו-225 כ"ס למנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין, שמשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה. ההאצה ל-100 קמ"ש: 8.8 ו-8.1 שניות בהתאמה. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 18.2 ק"מ לליטר בגרסת ה-180 כ"ס ו-17.2 ק"מ לליטר בגרסת ה-225 כ"ס. לגרסאות שישווקו בארץ מתלים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית.
בתא הנוסעים מתהדרת המכונית בעוד פיתוח של תפיסת ה-"i-קוקפיט" הייחודית לפיג'ו, המשלב מחוונים מוקרנים ומערך מולטימדיה עם מסך "10. רמת האבזור הבסיסית, "פרימיום", עולה 200 אלף שקל וכוללת חלון גג, חישוקי "18, משטח טעינה אלחוטי לטלפון חכם, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג מאחור, מפתח חכם ועוד.
רמת "GT" שעולה 240 אלף שקל מוסיפה איפור ספורטיבי חיצוני ופנימי, חישוקי "19, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, תאורת לד אדפטיבית מלפנים, תפעול חשמלי כולל עיסוי למושבים הקדמיים, ריפוד ודיפון שמשלב אלקנטרה ועור נאפה, מערכת שמע מתוצרת פוקל (10 רמקולים), מצלמה קדמית, ועוד.
מפרט הבטיחות כולל בשתי הרמות בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית, עמעום אורות אוטומטי, הקרנת תמרורי מהירות ועוד.