החידוש המשמעותי ביותר שצפוי בישראל, יהיה ככל הנראה תיבת ההילוכים. לזו עשרה יחסי העברה במקום שמונה כיום, והיא מוצעת בגרסת ה-V6 שלפי שעה היא היחידה שנמכרת בישראל (3.6 ליטר, 335 כ"ס ומחיר התחלתי של 344 אלף שקל).
מלבד התיבה, דגמי ה-V6 המשווקים בישראל (רמת הגימור LT במרכב קופה וקונברטיבל) זוכים במסגרת העדכון גם למספר פריטי עיצוב אופציונליים חדשים: יחידות תאורה אחוריות מושחרות, ספויילר אחורי, קליפרים אדומים או כתומים למערכת הבלימה, חגורות אדומות, מושבי רקארו ספורטיביים, גלגל הגה ובורר הילוכים מצופים זמש, דוושות אלומיניום, סמלי שברולט שחורים ועוד.
מנוע ה-V6 לא השתנה, ומציע האצה מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) בתוך 5.1 שניות. דגמי ה-V8 הבכירים יוסיפו לא להימכר בישראל גם לאחר העדכון, שצפוי להגיע לאולמות התצוגה בארה"ב בסתיו כדגם 2020. לפי שעה מועד תחילת השיווק בישראל עדיין לא ידוע.