הקומבו, אחות תאומה של הברלינגו, הופכת בגרסת דנגל לרכב שטח מרשים - כולל הגבהה של עד שמונה ס"מ (ליותר מ-20), מיגון גחון שכולל הגנה על המנוע, תיבת ההילוכים, מיכל הדלק והסרן האחורי, וכמובן הנעה כפולה.
זו האחרונה היא מערכת הנעה כפולה לפי דרישה - על הכביש ההנעה קדמית לחסכון בדלק, וכאשר הכביש הופך לחלק או נגמר לחלוטין, ניתן לבחור במצב "4X4 אוטומטי", שמעביר כוח לאחור לפי דרישה. מצב נוסף, "נעילה", מיועד לשטח קשה. דנגל אף תציע למעוניינים דיפרנציאל מוגבל החלקה, לשימוש בשטח חלק וקשה במיוחד.
גרסת ההנעה הכפולה של אופל קומבו מצוידת במנוע ה-1.5 ליטר טורבו-דיזל של קבוצת PSA, שמוכר לנו בישראל בעיקר בזכות פיג'ו 3008. זה מפיק 130 כ"ס ומשודך בקומבו לתיבת שישה הילוכים ידנית. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו.
מלבד שדרוגי השטח, לא בוצעו שינויים בקומבו 4X4 - והיא מציעה את אותו העיצוב וכושר העמסה של עד 880 ק"ג (כולל מטען באורך עד 3.44 מטר).
ערכת השטח לא זולה, ומתומחרת בגרמניה במחיר של החל מ-6,400 יורו לפני מסים (כ-23 אלף שקל). בהתאם, הסיכוי לראותה בישראל יחד עם גרסאות הקומבו הרגילות, נראה די קלוש.