הגרנדלנד X הייבריד4 הוא רכב כלאיים נטען משקע (פלאג-אין הייבריד), שמצבריו נטענים בתוך שעה ו-50 דקות באמצעות עמדת 7.4 קילוואט. טעינה זו נותנת לו טווח שלטענת אופל, יספיק ל-80% מהנהגים בגרמניה לנהיגה יומיומית מלאה, כלומר אם יקפידו להטעין את הרכב יוכלו לנסוע ללא בנזין (וזיהום) רוב הזמן.
הגרנדלנד X הוא אח תאום של פיג'ו 3008, ובהתאם לבטח לא תופתעו לגלות שמתחת לעור הוא מציע את אותה מערכת הנעה, ממש כמו גרסת הכלאיים הנטענת של ה-3008. זה אומר מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר עם 200 כ"ס, לצד שני מנועים חשמליים עם 109 כ"ס כל אחד, אחד קדמי לגלגלים הקדמיים ואחד מאחור לגלגלים האחוריים - מה שגם יוצר הנעה כפולה לפי דרישה.
ההספק המרבי של ההייבריד4 עומד על 300 כ"ס. אופל לא מספקת נתוני ביצועים בשלב זה, אך מצהירה על תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 45.4 ק"מ לליטר, זאת במסלול של 100 ק"מ שלוקח בחשבון שימוש במצברים טעונים.
מבחינת עיצוב ואבזור אין הבדלים דרמטיים בין ההייבריד4, לבין הגרנדלנד X המשווק בישראל. אופל תציע עם זאת מכסה מנוע בצבע שחור, למי שהשילוב הדו-גווני עושה לו את זה.
הגרנדלנד X הייבריד4 יהיה זמין לשיווק באירופה מסוף השנה, ומסירות ראשונות יחלו בתחילת 2020. לפי שעה לא ידוע האם יגיע לישראל, ואם כן מתי - ובאיזה מחיר.