באמצעות טעינת המצברים (14.1 קילוואט-שעה) משקע חיצוני, ה-55TFSIe יוכל לנוע כ-40 ק"מ ללא שימוש בבנזין. מהירותו המרבית בלי מנוע בעירה פנימית עומדת על 135 קמ"ש (239 עם בנזין).
הגרסה החדשה מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.3 שניות ומציעה תצרוכת דלק משולבת בתנאי מעבדה של בין 41.7 ל-47.6 ק"מ לליטר, בהתאם לאבזור ומידת החישוקים (במסלול מעבדה שלוקח בחשבון נסיעה של 100 ק"מ ומצברים טעונים).
באמצעות שקע טעינה ביתי, ניתן להטעין את המצברים בתוך שש שעות. שימוש בעמדה מהירה (400 וולט/16 אמפר) תקצר את הזמן הזה לשעתיים וחצי.
ה-Q5 הנטען משקע מצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר (252 כ"ס ו-37.7 קג"מ). מבחינת עיצוב הוא זהה לגרסאות הרגילות של רכב הפנאי, למעט כמובן פתח הטעינה. שיווקו בגרמניה יחל ברבעון השלישי של השנה, במחיר התחלתי של 60,450 יורו (כ-243,000 שקל). מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, נמסר כי הגרסה החדשה תגיע לישראל בתחילת 2020.