הגרסה הראשונה שנחשפה היא החשמלית, ראשונה מסוגה בתולדות הקורסה. זו תציע מצברי 50 קילוואט-שעה, מנוע חשמלי עם 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ וטווח נסיעה של 330 ק"מ בין טעינות בתנאי מעבדה. הקורסה החשמלית, שמכונה "קורסה-אי" (Corsa-e) מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.1 שניות.
למעט שינויים קלים, דוגמת חישוקים קלים בעיצוב שונה והבדלים קטנים אחרים, הקורסה-אי צפויה להיות כמעט זהה לדגמי הבנזין והדיזל שאופל תציג בהמשך. הדור החדש של הקורסה מאמץ עיצוב שונה לחלוטין מבעבר, עם פרופורציות שונות תודות לגובה שצומצם בחמישה ס"מ מ-148 ל-143 ס"מ ואורך שצמח בארבעה ל-406 ס"מ. נתוני בסיס גלגלים ורוחב לא פורסמו.
למרות שמידע על כך עוד לא פורסם רשמית, היצע מנועי הבנזין יכלול ככל הנראה גרסאות של יחידת ה-1.2 ליטר טורבו של קבוצת PSA (פיג'ו), עם הספקים של 100 או 130 כ"ס, ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. גרסה נטולת מגדש עם 75 כ"ס תוצע עם תיבה ידנית בלבד, כך גם גרסת הדיזל (1.5 ליטר, 100 כ"ס).
בתא הנוסעים יוצע מסך "7 או "10 למערכת המולטימדיה, כמו גם לוח מחוונים דיגיטלי. הקורסה, שמבוססת כעת על פלטפורמת פיג'ו 208 החדשה (שאף היא תגיע לישראל במהלך 2020), מבצעת צעד קדימה טכנולוגית עם שורה של מערכות בטיחות, בהן בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי ועוד. היא גם תציע לראשונה יחידות תאורה מסוג מטריצת לד.
עוד פרטים על אופל קורסה החדשה צפויים להתפרסם בשבועות הקרובים. מחברת לובינסקי, יבואנית אופל, נמסר כי השיווק בישראל יחל ברבעון הראשון של 2020. נכון לעתה לא ידוע האם הגרסה החשמלית תוצע אף היא אצלנו.