מעצב ב.מ.וו הנוכחי, אדריאן ואן הוידונק, מספר כי לאחר שנתקל בתמונות של המכונית - מהן קיימות רק בודדות בעולם ורובן בשחור לבן - החליט כי עליו לשחזר אותה לטובת שימור ההיסטוריה של ב.מ.וו, וכמחווה לגאנדיני. למשימה נרתם גם מעצבה המקורי, שתרם מזכרונותיו מעיצובה - משום שתוכניות העיצוב המקוריות אבדו.
הגארמיש התבססה על ה-2002 של ימיה, אך הציעה עיצוב שונה לחלוטין עם קווים חדים, כולל לסבכת הכליות, ותא נוסעים עתידני שכלל רדיו ניצב ומראה מתקפלת ענקית לנוסע מלפנים. במקור עיצובה אושר על-ידי מייסד ברטונה, נוצ'יו ברטונה, שהעביר את עבודת העיצוב לידי גאנדיני, שחוגג השנה יום הולדת 81.
המעצב האיטלקי אחראי מלבדה לעיצובה של למבורגיני מיורה, מהמכוניות הקלאסיות האהובות בעולם, כמו גם בין היתר סיטרואן BX, רנו 5 טורבו, פיאט X1/9, אוטוביאנקי A112, ב.מ.וו סדרה 5 המקורית (בשיתוף פול בראק מב.מ.וו) ושלל דגמי תצוגה.
מכונית התצוגה החדשה-ישנה מוצגת בסוף השבוע באירוע הקלאסיות "קונקורסו ד'אלגנצה וילה ד'אסטה" באיטליה, לא לפני שב.מ.וו צילמה אותה מכל זווית ויצרה אלבום עשיר בתמונות, חלקו בהפקת רטרו שנראית כאילו מדובר בתמונות מ-1970. בחשיפתה הראשונה לקהל באיטליה השתתף לא אחר מגאנדיני בעצמו.