ה-CT4 מאמצת את עיצוב קאדילק המודרני, כולל פסי הלד הארוכים מלפנים, בדומה ל-CT5 החדשה - יורשת ה-CTS. שני הדגמים הללו משלימים את מעבר היצרנית לשיטת שמות חדשה לדגמי הסדאן (CT ומספר).
ה-CT4-V שנחשפה כעת היא גרסת הביצועים של המשפחתית, עם עיצוב מעט מוחצן יותר - בעיקר סבכה שונה, חישוקים גדולים ("18), ארבעה פתחי מפלט וספוילר אחורי. אורכה 476 ס"מ (12 יותר מה-ATS), רוחבה 181.5 ס"מ (1+), הגובה נותר ללא שינוי על 142 ס"מ וכך גם בסיס הגלגלים (277.5 ס"מ).
גרסת הביצועים מצוידת במנוע טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 2.7 ליטר, שמפיק 320 כ"ס ב-5,600 סל"ד ו-51 קג"מ ב-1,800 סל"ד, כך על-פי קאדילק (נתונים לא סופיים). הכוח עובר לגלגלים האחוריים בסיוע תיבת 10 הילוכים אוטומטית ודרך דיפרנציאל מוגבל החלקה. כן תוצע גרסת הנעה כפולה שתצויד בבולמים רגילים במקום אדפטיביים בגרסת ההנעה האחורית.
ל-CT4-V גם בלמים ספורטיביים מתוצרת ברמבו (מלפנים). קאדילק לא מפרסמת בשלב זה נתוני ביצועים או את מחיר הדגם החדש, כמו גם פרטים על גרסאות הבסיס של ה-CT4.
המכונית החדשה תוצג בהופעת בכורה בתערוכת דטרויט בשנה הבאה, שתיערך לראשונה ביוני במקום ינואר. מחברת UMI, יבואנית קאדילק, נמסר כי שיווק ה-CT4 בישראל יחל במהלך 2020.