דגם הכלאיים החדש מציע את אותו העיצוב כמו הקונה המשווק בישראל, אך משלב בין מנוע בנזין למנוע חשמלי בשביל לחסוך בדלק. הקונה הייבריד מציע תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 25.6 ק"מ לליטר עם חישוקי "16, ו-23.2 ק"מ לליטר עם חישוקי ה-"18 המוצעים בתוספת תשלום.
מערכת ההנעה של הדגם החדש משלבת בין מנוע 1.6 ליטר בנזין, עם 105 כ"ס ו-15 קג"מ, לבין מנוע חשמלי שמספק 43.5 כ"ס ו-17.3 קג"מ. הם מעבירים את הכוח דרך תיבת שישה הילוכים רובוטית דו-מצמדית, ומסוגלים להאיץ את הקונה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 11.2 שניות (11.6 עם חישוקי "18) ולמהירות מרבית של 160 קמ"ש.
מצברי הקונה הייבריד, מסוג ליתיום-יון פולימר ועם קיבולת זעירה של 1.56 קילוואט-שעה, נטענים מאנרגיית הבלימה ובסיוע מנוע הבנזין בלבד. גרסת הכלאיים החדשה לא כוללת אפשרות לטעינה ממקור חיצוני. טווח הנסיעה החשמלי שלה לא פורסם (אך צפוי להיות מצומצם בהתאם לקיבולת המצברים).
לפי שעה לא ידוע מתי יחל שיווק הקונה ההיברידי, אך ניתן להעריך כי זה יקרה לקראת סוף 2019 או תחילת 2020. מחיר הגרסה החדשה עדיין לא ידוע.