אודי A6 אולרוד החדשה מציעה את אותה נוסחת מרכב-סטיישן-מראה-שטח שזכתה להצלחה נאה בישראל במקור, כאשר רכבי פנאי "אמיתיים" עדיין היו נדירים יחסית. בגרסתה החדשה, היא מצוידת במתלי אוויר מתכווננים שמאפשרים להגדיל את מרווח הגחון מ-14 ס"מ במצב הרגיל לעד 18.5 בגבוה ביותר (עד 35 קמ"ש). המתלים מציעים גם מצב ביניים (הגבהה של שלושה ס"מ עד 80 קמ"ש) ומצב מהירות - הנמכה של 1.5 ס"מ מעל 120 קמ"ש לשיפור היציבות.
האולרוד החדשה מוצעת בגרסאות דיזל בלבד, עם מנוע שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר בשלושה הספקים: דגם הבסיס, 45TDI, מפיק 231 כ"ס ו-51 קג"מ בין 1,750 ל-3,250 סל"ד. גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.7 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש, ומציעה תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של כ-17 ק"מ לליטר.
גרסת הביניים, 50TDI, מציעה 286 כ"ס ו-63.2 קג"מ בין 2,250 ל-3,000 סל"ד. הביצועים: 5.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק זהה לדגם הבסיסי.
בפסגת ההיצע תשכון ה-55TDI, עם 349 כ"ס ו-71.3 קג"מ בין 2,500 ל-3,100 כ"ס. זו מאיצה בתוך 5.2 שניות ל-100 קמ"ש ומוגבלת אף היא ל-250 קמ"ש מרביים. תצרוכת הדלק: כ-15 ק"מ לליטר. כל גרסאות האולרוד מצוידות בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.
אודי תציע את הדגם החדש בעיצוב דמוי-שטח כמקובל, כולל דמוי-מיגון גחון מלפנים ומאחור (בדמוי-אלומיניום או שחור), סבכה קדמית מאלומיניום עם קורות ניצבות ובתי גלגלים עם קישוטים באפור, צבע הרכב או שחור מבריק.
כן תוצע ערכת השחרה לחלקי מרכב שונים, וגם מהדורת "20 שנה" חגיגית עם ערכת השחרה מורחבת (כולל סבכה קדמית, סמל אודי ובתי מראות), חישוקי "19 ומושבי עור-אלקנטרה ספורטיביים בצבע שחור.
שיווק ה-A6 אולרוד מתחיל החודש בגרמניה ושווקים נוספים באירופה, במחיר התחלתי של 61.5 אלף יורו (250 אלף שקל). לפי שעה לא ידוע על תוכניות של חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, לשווק בישראל את הדגם החדש.