חודשיים אחרי שהציגה את ה-CLA 35 AMG סדאן, מרצדס חושפת גרסה דומה עם מרכב סטיישן, או "שוטינג ברייק" בשפת היצרנית. מרכב זה משלב בין סטיישן עם חמש דלתות לבין מכונית קופה, כלומר עם גג מעט נמוך מהמקובל ובלי מסגרות לחלונות בדלתות הצד.

כמו ה-CLA הרגילה, השוטינג ברייק מצוידת במנוע טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר. יחידת הכוח הזו מפיקה 306 כ"ס ו-40.8 קג"מ בין 3,000 ל-4,000 סל"ד, מספיק בשביל לשגר את ה-AMG 35 מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.9 שניות - זהה לסדאן ו-0.2 שניות איטי יותר מ-A35 AMG האצ'בק החדשה. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.

גרסת ה-AMG הבסיסית (כן, תהיה גם "45" עם יותר מ-400 כ"ס) מצוידת כמו כל יתר דגמי ה-35 במשפחת ה-A, בתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה. זו מתעדפת את הגלגלים הקדמיים: בתנאי שגרה 100% מהכוח יעבור קדימה. תחת עומס של נהיגה ספורטיבית ובתנאי כביש בעייתיים, עד 50% מהכוח יוסט לגלגלים האחוריים.



מלבד זאת יש עיצוב מעט אגרסיבי יותר - כולל תגי AMG ההכרחיים - כיול מתלים ספורטיבי ושפע אבזור. ה-CLA שוטינג ברייק אינה מיועדת לשיווק בישראל כלל, ובפרט בגרסת ה-AMG. דגם הסדאן לעומת זאת, יושק אצלנו בשבועות הקרובים - ובמהלך הרבעון הרביעי של השנה נראה כאן גם אם ה-CLA 35 AMG. מחירה עדיין לא ידוע, אך יהיה ככל הנראה גבוה משמעותית מזה של ה-A35 האצ'בק (החל מ-420 אלף שקל).