במסגרת שיתוף הפעולה החדש, שמרחיב את הסכם השת"פ הוותיק שנחתם ב-2005, טויוטה וסובארו יאחדו כוחות לפיתוח הפלטפורמה, שתשמש למכוניות קומפקטיות וגדולות - החל ממשפחתיות קומפקטיות ועד לרכבי פנאי גדולים.
סובארו תתרום לצורך כך את מערכת ההנעה הכפולה שלה וידע שנצבר מניסיון לפיתוח רכב פנאי חשמלי (שבינתיים לא הבשיל לרכב סדרתי), ואילו טויוטה תתרום את הידע הנרחב שלה מעולם רכבי הכלאיים, ממנו למדה רבות על מנועים חשמליים.
היצרניות לא מספקות תאריכי יעד לתחילת שיווק הדגמים שיפותחו יחד. בעוד רכב הפנאי החדש יהיה זהה בשני המותגים - עם בידול מותגי קל - יתר כלי הרכב שיפותחו על בסיס הפלטפורמה המשותפת צפויים להיות שונים בהתאם למיצוב ולצרכי כל יצרנית.
זוהי לא פעם ראשונה בה טויוטה נעזרת ביצרנית מתחרה בכדי לפתח רכב פנאי חשמלי. לפני כשבע שנים היא הציגה גרסה חשמלית של טויוטה ראב4 בארה"ב, עם מערכת הנעה חשמלית שהגיעה מטסלה. גרסה זו, שיוצרה במספרים נמוכים בעיקר כדי לעמוד ביעדי זיהום יחודיים לארה"ב, מעולם לא שווקה בישראל.
מאז חתמו על הסכם לשיתוף פעולה לפני 14 שנה, טויוטה וסובארו הגשימו את ההסכם במספר פרויקטים, הבולט שבהם הוא צמד מכוניות הספורט הקומפקטיות - טויוטה GT86 וסובארו BRZ. מלבד זאת טויוטה סיפקה לסובארו ידע לפיתוח גרסת הכלאיים של ה-XV, והשתיים נערכות להרחבת הייצור המשותף בארה"ב.