סוף סוף סדאן
שיווק A סדאן היה אמור להתחיל בתחילת שנת 2019, אבל עיכובים באספקה הביאו לדחייה של חצי שנה במסירת המכוניות. המשלוח הראשון יגיעה אלינו ממקסיקו, אבל המשלוחים הבאים יגיעו מהמפעלים באירופה. בסיס הגלגלים של הסדאן ושל הסדאן-קופה הוא כמו בשאר גרסאות A קלאס, והוא ארוך ביחס לקטגוריה: 273 ס"מ. גרסת הסדאן ארוכה ב-13 ס"מ מההאצ'בק, ל-455 ס"מ, פער הגובה זניח (0.6 ס"מ, ל-144.6 ס"מ), פער הנפח של תאי המטען לא: ל-440 ליטר לעומת 345 ל'.
בשלב זה מוצעת הסדאן בגרסאות 180 או 200 בעלות הספק שעומד על 136 כ"ס ו-163 כ"ס בהתאמה (ממנוע בנפח 1.3 ל' בשני המקרים). גרסת ה-180 מאיצה ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות בעוד גרסת ה-200 זקוקה רק ל-8.1 שניות. התיבה, כמו בשאר גרסאות A קלאס, היא דו-מצמדית עם שבעה הילוכים.
הסדאן מוצעת בשלוש רמות ('סטייל', 'אדוונדס' ו-AMG) גימור הדומות לאלה שב-A האצ'בק וכך גם אבזורן. המחיר מתחיל ב-247,000 שקלים ל-180 הבסיסית ומגיע עד 296,000 שקלים ל-200 ברמת הגימור הבכירה.
וגם קופה-סדאן
גרסת הקופה-סדאן CLA מביאה עמה מבנה ועיצוב אופנתיים וספורטיביים יותר, ומרווח ראש מאחור קטן יותר. היא ארוכה אף מהסדאן, ב-14 ס"מ, ומשתרעת לאורך של 469 ס"מ, אך נמוכה גם מההאצ'בק ב-2 ס"מ, ל-144 ס"מ. נפח תא המטען גדול מזה שבסדאן, 460 ליטר.
ה-CLA מוצעת עם אותן גרסאות מנוע כמו ההאצ'בק – החל ב-180 (136 כ"ס), עבור ב-200 (163 כ"ס) ועד ל-250 (224 כ"ס); המחירים מתחילים ב-253,000 שקלים לגרסת 180 ברמת גימור 'סטייל' (ועד 299,000 שקלים לרמת גימור 'פרוגרסיב'). גרסת ה-200 תוצע ב-336,000 שקלים ברמת גימור 'AMG'. גרסת ה-250 תוצע ברמת גימור AMG במחיר שעומד על 370,000 שקלים.