בכל מקרה, המהדורה המיוחדת מציעה את כל הטוב שחובבי שטח ישמחו לקבל: מרווח הגחון הוגדל בלא פחות מ-10 ס"מ ל-31, חלקים שונים מוגנו וחוזקו, למשל תיבת ההעברה והדיפרנציאל, ומערך המתלים כולו הוחלף במתלי שטח קיצוניים - כולל קפיצים ובולמים ייעודיים ומוטות מייצבים ניתנים לניתוק, להגדלת אורך התנועה של המתלים בתנאים קיצוניים.
יש גם ספייסרים שמרחיבים את הסרנים ב-30 מ"מ וצמיגי שטח ענקיים (235/75), ביחס לג'ימני כמובן. לטובות נוחות והדר הגאן מצוידת במושבים מצופים באלקנטרה עם תפרים כסופים, ואילו על מכסה המנוע תמצאו רשת לעיגון מטען.
הגאן מבוסס על הגרסה הידנית של סוזוקי ג'ימני החדש, שמוצעת גם בישראל. לזו מנוע בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, שמספק 102 כ"ס ו-13.2 קג"מ ומשודך לתיבת חמישה הילוכים והנעה כפולה. סוזוקי לא מפרסמת נתוני ביצועים לגאן (מהירות מרבית של 145 קמ"ש בדגם הרגיל).
מחיר המהדורה המיוחדת לא פורסם, והיא לא צפויה להגיע לישראל.