גרסאות המירוץ ניתנות להסבה קלה, למשל בין מפרט כביש ועפר, באמצעות ערכת הסבה שתוצע על-ידי רנו. לראשונה, הן מצוידות במנוע ה-1.3 ליטר טורבו-בנזין החדש יחסית של רנו-ניסאן-מיצובישי, כמובן עם שורה של שדרוגים לעמידות בתנאי מירוץ ויותר כוח.
המנוע בגרסה התחרותית מפיק בין 170 ל-180 כ"ס ובין 28.5 ל-32.6 קג"מ, בהתאם לדרישות תקנות המירוץ בו תבחרו להתחרות. בכל המפרטים יש לו קו אדום של 6,500 סל"ד והוא מעביר את הכוח לגלגלים הקדמיים בסיוע תיבת חמישה הילוכים סיקוונסיאלית ודיפרנציאל מוגבל החלקה. נתוני ביצועים לא פורסמו.
הקליאו למירוצים מציעה אורך של 405 ס"מ, רוחב נדיב של 199 ס"מ (כולל מפסקי סרנים מוגדלים), גובה של 140 ס"מ ובסיס גלגלים של 258 ס"מ. היא מצוידת בחישוקי "16 או "17 בהתאם לאופי המסלול והמפרט הנדרשים וצמיגי מישלן.
רנו לא מפרסמת את מחיר המכונית החדשה, שהוצגה בסוף השבוע בהופעת בכורה במהלך מירוץ הפורמולה 1 הצרפתי. למרות שמתחרתה העיקרית, גרסת המירוץ של פיג'ו 208, משווקת בישראל מזה זמן מה, לפי שעה לא ידוע על תוכניות של חברת קרסו, יבואנית רנו, לשווק בישראל את גרסת המירוץ של רנו קליאו.