בתקופת כהונתו עלו מכירות דגמי הנוסעים והפנאי של מרצדס (לא כולל מסחריות, ששיווקן נעשה במסגרת חטיבה אחרת) מ-732 מכוניות ב-2011 ל-3,177 ב-2018 (פי 4.34), עם נתון שיא של 3,404 יחידות ב-2017, וצפי של 3,000 מכוניות ב-2019. נכון לסוף חודש מאי, מרצדס נמצאת במקום ה-17 מבין כלל המותגים, והיא ראשונה בין מותגי היוקרה.
מעבר לעלייה בכלל המסירות של מותגי היוקרה, הצליחה מרצדס להגיע לקהל צעיר יותר, גם בזכות השינויים המשמעותיים בעיצוב הדגמים החדשים שלה. במהלך כהונתו של פינטו הושק אולם התצוגה המרכזי של מרצדס בהרצליה, הוקם מועדון לקוחות הפועל במגוון תחומים, וחטיבת הטרייד אין שלה החלה להעניק שירותי יבוא אישי.
כלמוביל החלה לאחרונה את ה-A קלאס סדאן וה-CLA, ופינטו ישיק לפני עזיבתו עד סוף השנה את ה-GLE וה-GLB החדשים. בשלב זה לא פורסם שמו של מחליפו בתפקיד.