בגרסת ה-SQ8, רכב הפנאי יאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.8 שניות ולא יפסיק עד שייכנס לפעולה מגביל המהירות האלקטרונית ב-250 קמ"ש. זאת, תודות למנוע 4.0 ליטר טווין-טורבו דיזל (V8), שמפיק 435 כ"ס. למנוע מומנט מרבי של 91.7 קג"מ שמתקבל כבר ב-1,250 סל"ד (ועד ל-3,250 סל"ד), והוא משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.
זו האחרונה תציע חלוקת כוח של 40% לפנים ו-60% לאחור, וגם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה (בתוספת תשלום) שמחלק את הכוח בין הגלגלים האחוריים, לשיפור העברת הכוח לכביש בנהיגה ספורטיבית ותנאי כביש בעייתיים.
ה-SQ8 מצויד גם בהיגוי אחורי תלוי-מהירות, כאשר הגלגלים האחוריים מסתובבים נגד כיוון הקדמיים עד למהירות של 60 קמ"ש, לטובת כושר תמרון עדיף באזורים צפופים, ועם כיוון הקדמיים במהירות גבוהה יותר לשיפור היציבות.
לכך תסייע גם מערכת ייצוב מתקדמת, עם מנועים חשמליים שמשנים את אופי פעולת המוטות המייצבים. בנסיעה בקו ישר למשל, המוטות ינותקו לנסיעה רכה ונוחה יותר, בעוד בכבישים מפותלים פעולתם תוקשח לצמצום זוויות הגלגול. ל-SQ8 גם מתלי אוויר מתכווננים עם מספר מצבי נהיגה ואפשרות להנמכה של עד 90 מ"מ.
בדומה לדגמי ה-S המודרניים שאודי הציגה לאחרונה, גם ה-SQ8 מצויד בהנעת כלאיים מתונה. זו מוסיפה מערכת חשמל 48V ומצבר ליתיום-יון שאוגר אנרגיית בלימה, לטובת כיבוי מנוע הדיזל לזמן ממושך יותר בעצירה, לקראת עצירה (כבר מ-21 קמ"ש) ובגלישה (בין 55 ל-160 קמ"ש). מערכת זו חוסכת 0.5 ליטר סולר לכל 100 ק"מ, כך על-פי אודי.
אודי SQ8 החדש צפוי להגיע לישראל בתחילת שנה הבאה, כך נמסר ל"אוטו" מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית המותג. מחיר הגרסה החדשה עדיין אינו ידוע.