הרכב שנחשף היום (ד') מציע עיצוב חדש עם שלל אלמנטים עיצוביים, במיוחד בחרטום שנראה כעת עמוס בכונסי אוויר, קווי מתאר ואף בסבכת כליות גדולה שלראשונה תוצע גם עם תאורה פנימית, למקרה שחששתם כי לא תעשו מספיק רושם בחשיכה. ב.מ.וו גם תציע שלוש גרסאות ליחידות התאורה - לד מלא, לד אדפטיבי או לייזר, כאשר לסוג האחרון טווח הארה מרשים של עד חצי ק"מ.
כבעבר, ה-X6 מציע מרכב ליפטבק עם גג אחורי המשתפל לאחור - לעומת זה הניצב בעל מראה ההאצ'בק של אחיו הרגיל, ב.מ.וו X5. כבעבר, ה-X6 חולק פלטפורמה ומכלולים רבים עם ה-X5, והפעם עם הדור הרביעי של רכב הפנאי הגדול, שהוצג ביוני 2018.
ב.מ.וו תציע בהשקת הפנאי-קופה ארבעה מנועי טורבו לבחירה, כולל שתי גרסאות M פרפורמנס (Performance), החולייה המקשרת בין "סתם" ב.מ.וו ל-M מלאה. וכן, גם גרסה כזו צפויה בהמשך, ותוצג כנראה יחד עם ה-X5 M - שאף היא עוד בשלבי התכנון. כל מנועי ה-X6 משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.
היצע המנועים כולל שתי יחידות בנזין: xDrive40i עם נפח של 3.0 ליטר, שישה צילינדרים בטור, 340 כ"ס ו-45.8 קג"מ בין 1,500 ל-5,200 סל"ד. גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.5 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק - בין 11.6 ל-12.5 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.
מעליה תמוצב ה-M50i, עם נפח של 4.4 ליטר, שמונה צילינדרים ב-V, הספק של 530 כ"ס ו-76.4 קג"מ בין 1,800 ל-4,600 סל"ד. זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.3 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק - 9.6-9.3 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.
היצע הדיזל כולל אף הוא שני מנועים: xDrive30d עם מנוע שישה צילינדרים בטור (3.0 ליטר), 265 כ"ס ו-63.2 קג"מ בין 2,000 ל-2,500 סל"ד (6.5 שניות ל-100 קמ"ש, 230 מרביים). לגרסה זו תצרוכת דלק ממוצעת של 16.4-15.1 ק"מ לליטר.
פסגת הדיזל תהיה ה-M50d עם אותו נפח ומספר צילינדרים, אך גם ארבעה מגדשי טורבו, 400 כ"ס ו-77.4 קג"מ בין 2,000 ל-3,000 סל"ד. הביצועים בהתאם: 5.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ו-250 מרביים. תצרוכת הדלק - 14.5-13.9 ק"מ לליטר.
המפרט הטכני יכלול בנוסף, בין היתר, מתלי אוויר מתכווננים (במספר גרסאות עם כיול רגיל, לשטח או ספורטיבי מבית M), דיפרנציאל המחלק את הכוח בין הגלגלים האחוריים וחישוקים בגדלים "19 עד "22.
ב.מ.וו X6 החדש מבטיח שדרוג לאבזור המותרות והבטיחות. זה יכלול, בין היתר, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי וגם יכולת נסיעה אוטונומית. זו כוללת סיוע בשמירת מרכז הנתיב, מעבר בין נתיבים וסיוע נהיגה בפקק - אך לפי שעה לא תוצע באירופה ובהתאם ספק אם תגיע לישראל.
כן יוצעו מערכת עזר לחנייה שלא דורשת כל מעורבות נהג בהיגוי, האצה ובלימה ומערכת לנסיעה לאחור שמאפשרת חזרה בקו הנהיגה המדויק עד 50 מטר לאחור מבלי צורך לאחוז בהגה. ויש עוד: מערכת שמע מתוצרת באוארס אנד ווילקינס, טעינה אלחוטית לטלפון חכם, מערכת בישום עם שמונה ריחות לבחירה, תאורת אווירה, לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) ומערכת מולטימדיה עם מסך בגודל "12.3 והפעלה בפקודות קוליות בשפה טבעית או במחוות יד.