בעיקר פיאט שאבה כאן השראה מכיסאות החוף והשמשיות שהיו נפוצות באיטליה אז, בצבע כחול עם פסים לבנים. בהתאם ה-500C עם גג הבד המתקפל מקבלת גג כחול עם פסים לבנים ועיטור "500" אדום, פעם ראשונה בה פיאט משלבת שלושה גוונים רקומים בצורה כזו. גרסת ההאצ'בק מוותרת למרבה הצער על הצבעים הללו לטובת גג זכוכית שגרתי.
שתי הגרסאות מוסיפות פסי קישוט אדומים לאורך המרכב (והדלת האחורית), תגי "דולצה ויטה" וחישוקי "16 לבנים.
בתא הנוסעים תמצאו מושבי עור לבנים עם תפרים אדומים, קונסולה קדמית בגימור עץ ופס אפור עם כיתוב "500" באותו צבע. כיתוב "דולצ'ה ויטה" שמופיע בפתיחת מערכת המולטימדיה משלים את חבילת העיצוב.
מלבד זאת אין שינויים ביחס לפיאט 500 הרגילה המשווקת בישראל. הדולצ'ה ויטה תוצע עם מנוע 1.2 ליטר ארבעה צילינדרים (69 כ"ס) ותיבת חמישה הילוכים ידנית או רובוטית (מצמד בודד), או עם מנוע ה-0.9 ליטר טורבו הייחודי של פיאט (שני צילינדרים, 85 כ"ס) עם תיבה ידנית. את מנוע ה-1.2 ליטר אפשר להזמין באיטליה גם בגרסת גפ"מ. לפי שעה לא ידוע אם המהדורה המיוחדת, שאינה מוגבלת בכמות, תוצע בישראל.