מרכז השירות החדש כולל, מעבר לאולם מרכזי ושירותים נלווים לרכב, גם את מחסן החלפים של פורשה. זהו מחסן אוטומטי, והחלפים מובאים לדלפק אנשי המוסך במערך מגשים לפי פקודה ממוחשבת. הכניסה למחסן החלפים היא רק על-מנת להשלים מלאי חלפים. הלקוחות, אגב, אינם אמורים לשהות במרכז זה, ואלה שהביאו את הרכב בעצמם מוזמנים להישאר באולם התצוגה של פורשה, הנמצא כמאה מטרים משם.
שחזור מכוניות קלאסיות של פורשה, היא פעילות שאנשי אורכיד ספורטס קארס החלו בה עוד בתחילת העשור, עם כניסתם לפעילות בז'נבה, שוויץ. בתחילה נעשה שיפוץ עבור 911 של לקוח (ב-2012), בהמשך נרכשה 911 מלפני 1973, וב-2013 ביצעו אנשי אורכיד שחזור מלא ל-356 קבריולה מ-1962.
ב-2015 ביבואנית אף זכו במקום הראשון בתחרות השחזור של פורשה (עם 911 מ-1972), ב-2016 זכו שוב במקום הראשון עם 911 מ-1969 (ראו סרטון למטה), וב-2018 חזרו על הישג זה עם 911 מ-1971, שהוצגה באירוע השקת מרכז השירות. שיפוץ ושחזור מכוניות קלאסיות מוצע כעת גם בארץ.
בתחום הספורט המוטורי, ביבואנית החלו להריץ מכוניות שלהם בליגות מירוצים רגילות ובמירוצי סיבולת באירופה, עם נהגים חובבים, וזכו לעלות לפודיום. פעילות זאת, כך על-פי גיא מיוחס, מבעלי הזיכיון (יחד עם פטריק לוש), תמצא ביטוי בעתיד בישראל במסלולים מקומיים.