למרות השם והמיצוב כקופה ארבע דלתות, הסדרה 2 גראן קופה אינה מבוססת על פלטפורמת הסדרה 2 קופה (הנעה אחורית). במקום היא מבוססת על פלטפורמת ההנעה הקדמית של ב.מ.וו, ותחלוק מכלולים עם הסדרה 1 החדשה ודגמים קומפקטיים נוספים. היצרנית לא מפרסמת בינתיים פרטים טכניים, למעט שבפסגת ההיצע תשכון ה-M235i xDrive - גרסת ביצועים עם מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין, 306 כ"ס והנעה כפולה.
ב-M135i xDrive המקבילה שהוצגה לאחרונה, הכוח הזה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.8 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש. הסדרה 2 גראן קופה צפויה להציע ביצועים דומים.
![ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה יוצאת לדרך, כמעט](/Attachment/Gallery/241261/1620177/_crop_to50_750x750.jpg)
ב.מ.וו תציע את הדגם החדש גם בגרסאות נוספות, בהם ככל הנראה דגמי 218i ו-220d עם מנועי 1.5 ליטר טורבו-בנזין שלושה צילינדרים (140 כ"ס) ו-2.0 ליטר טורבו-דיזל ארבעה צילינדרים (190 כ"ס) בהתאמה. מנועים אלה משודכים לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה קדמית (118i) או שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה (120d).
![ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה יוצאת לדרך, כמעט](/Attachment/Gallery/241261/1620183/_crop_to50_750x750.jpg)
עוד פרטים על הגראן קופה צפויים להתפרסם בחודשים הקרובים. לישראל היא תגיע כאמור במהלך הרבעון הראשון של 2020. ב.מ.וו צפויה להציג ככל הנראה בהמשך גם סדרה 1 סדאן, שתציע גג נמוך פחות במבנה סדאן מסורתי. דגם כזה אמנם מוצע בסין מזה זמן מה, אך גרסה אירופאית - על בסיס פלטפורמת ההנעה הקדמית - עדיין בתכנון.