הדור השני לרכב הפנאי צפוי להיחשף במלואו בתחילת חודש ספטמבר, לקראת שיווק - גם בישראל - במהלך 2020. אם לשפוט מהתמונות החשוכות, נראה כי מדובר באבולוציה של הדגם היוצא, ולא בהכרח במהפכה נוספת.
הרכב, שזכה להצלחה מרשימה בישראל בתחילת דרכו, הציג עם חשיפתו בפברואר 2010 עיצוב נועז במיוחד. הוא גם היה מראשוני רכבי הפנאי הקטנים, קטגוריה שהפכה מאז הצגתו לאחת מהצומחות ביותר בתעשיית הרכב בכלל ובישראל בפרט, והצמיחה בתוך פחות מעשור שלל מתחרים.
ניסאן צפויה להמשיך בטפטופים הללו בשבועות הקרובים, עד לחשיפה המלאה בתחילת ספטמבר. מועד השיווק של ניסאן ג'וק החדש בישראל עדיין לא ידוע, אך ניתן להעריך כי זה יקרה במהלך 2020.