לגרסאות החדשות מנוע 2.9 ליטר שישה צילינדרים מוגדש, עם 444 כ"ס ו-61.4 קג"מ. בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, ה-S6 מאיצה מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) בתוך 4.4 שניות, בעוד ה-S7 המעט כבדה יותר זקוקה למאית שנייה נוספת. נתוני ביצועים נוספים ותצרוכת דלק לא פורסמו.
בדומה ל-S6 ו-S7 דיזל (3.0 ליטר, 349 כ"ס), גרסאות הבנזין החדשות לא מציעות עיצוב מוחצן במיוחד - אלא נגיעות קלות של "ספורטיביות" בדמות תגי S, מסיטי רוח נוספים וחישוקי "20 (או "21 בתוספת תשלום).
רשימת התוספות תכלול גם דיפרנציאל אחורי המחלק את הכוח בין הגלגלים, בנוסף לחלוקה קדימה-אחורה. זו האחרונה מאפשרת העברת עד 85% מהכוח לאחור ועד 70% לפנים, כאשר ברירת המחדל היא 60% לאחור ו-40% לפנים.
נכון לעתה לא ידוע אם בכוונת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, להציע את ה-S6 ו-S7 החדשות בישראל. את תגובת החברה בנושא נוסיף כאן לכשתתקבל.