הגרסה החדשה נקראת "50", במסגרת שיטת השמות המספרית של אודי - שאמורה לרמוז על הכוח היחסי בכל משפחת דגמים. האי-טרון המוצע כיום בישראל, אגב, נקרא "55".
ל-50 מצברי 71 קילוואט-שעה לעומת 95 בגרסה הקיימת. המנוע החשמלי חלש יותר - עם 313 כ"ס ו-55 קג"מ לעומת 360 כ"ס ו-57.2 קג"מ בגרסת ה-55. בהתאם, הביצועים נחותים: 7.0 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש (לעומת 6.6) ומהירות מרבית של 190 קמ"ש, עשרה פחות.
אבל הקורבן המשמעותי יותר נמצא בטווח הנסיעה, שם תצטרכו להסתפק ב-300 ק"מ בין טעינות בממוצע, לפי תקן ה-WLTP החדש והמחמיר יחסית, זאת לעומת 417 ק"מ לגרסת ה-55 באותו מסלול. ה-50 תומכת בטעינה מהירה (120 קילוואט) באמצעות עמדה ייעודית, אז זמן הטעינה ל-80% יעמוד על כחצי שעה. טעינה ל-100% מעמדה רגילה (11 קילוואט) תארוך שבע שעות.
מלבד המצברים והמנוע, אודי e-tron בגרסת 50 קוואטרו מציע את אותו העיצוב והמפרט: אורכו 490 ס"מ, רוחבו 194 ס"מ, גובהו 162 ס"מ ובסיס הגלגלים שלו עומד על 293 ס"מ. לרכב הפנאי חמישה מושבים, נפח תא מטען של 600 ליטר, הנעה כפולה ומרווח גחון של 17 ס"מ.