במסגרת רענון מצברים דומה לזה שעברה גם ה-530e, ב.מ.וו החליפה את מצברי הליתיום-יון של ה-225xe בחדשים בעלי קיבולת עדיפה - 10.0 קילוואט-שעה לעומת 7.7 בעבר. המצברים החדשים זהים בגודלם לקודמים, וכך נשמר נפח תא המטען (400 ליטר לעומת 468 בגרסאות בנזין ודיזל רגילות).
האקטיב טורר ההיברידי מצויד במנוע 1.5 ליטר טורבו-בנזין עם שלושה צילינדרים ו-136 כ"ס, שמניע את הגלגלים הקדמיים. מצטרף אליו מנוע חשמלי עם 88 כ"ס שמניע את הגלגלים האחוריים, ויוצר כך הנעה כפולה לא קבועה. ה-225xe מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.7 שניות ולמהירות מרבית של 202 קמ"ש. המהירות המרבית בלי בנזין עומדת על 130 קמ"ש.
תודות למצברים המשודרגים ולטווח הנסיעה החשמלי המשופר, ה-225xe מציג שיפור של כ-15% בתצרוכת הדלק - כעת 59-53 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה לפי תקן ה-WLTP החדש והמחמיר יחסית. זמן טעינת המצברים מ-0 ל-100% עומד על כשלוש ורבע שעות משקע רגיל (230 וולט, 3.7 קילוואט).
המיניוואן הקומפקטי של ב.מ.וו שווק בעבר בישראל, בגרסת הגראן טורר (מרכב ארוך ועד שבעה מושבים). גרסת החמישה מושבים הקצרה לא הוצעה כאן, ומחברת דלק מוטורס נמסר כי אין כוונה להשיק את ה-225xe בישראל.