הבסיס מוכר מה-M8 החדשה שהוצגה לפני כחודשיים: מנוע 4.4 ליטר טווין-טורבו בנזין עם שמונה צילינדרים (V8), וההספק הגבוה ביותר בתולדות דגם סדרתי של סדנת השיפורים - 625 כ"ס בקומפטישן (600 ב-M8 הרגילה). גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.2 שניות ולמהירות מרבית של 305 קמ"ש, בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.
בגרסת המוטו-GP, ה-M8 קומפטישן הצטיידה בשלל תופינים מקטלוג האופציות הזמינות לכלל הקונים של M (וכמה שלא), בהן צביעה אגרסיבית בצבעי M, כלוב התהפכות ומטף, שלל חלקים מסיבי פחמן, גלגל הגה מצופה אלקנטרה, כנף אחורית עצומה וכמובן - אורות לד מהבהבים על הגג ובחרטום.
המכונית הקוצבת כמובן לא תהיה זמינה באולם התצוגה הקרוב למקום מגוריכם של ב.מ.וו, אבל עם קצת יצירתיות (ולא מעט כסף) תוכלו ליצור משהו דומה באמצעות חלקי M פרפורמנס הזמינים בהזמנה מיוחדת גם בישראל. שיווק ה-M8 הרגילה, בכל מקרה, צפוי להתחיל בישראל לקראת סוף השנה. מחירה אינו ידוע, אך יהיה לבטח יקר משמעותית מהסדרה 8 הרגילה (החל מ-1.25 מיליון שקל).