הכל התחיל במאי 1939, אז בנטלי סיימה את הרכבתה של מכונית בשם קורניש. זו הייתה ספורטיבית עם מרכב אווירודינמי-עתידני לתקופה, על בסיס ה-MkV המשפחתית שהייתה בתכנון אף היא באותם ימים. שתי המכוניות היו אמורות להשלים זו את זו - ה-MkV כמכונית פאר "רגילה" ללקוחות היצרנית המסורתיים, הקורניש כאלטרנטיבה חדשנית וספורטיבית.
מיד לאחר שייצור אב הטיפוס הושלם ולפני תחילת הייצור הסדרתי, הקורניש נשלחה לניסוי בכבישים ציבוריים. אלא שתאונה עם אוטובוס גרמה לכך שהפיתוח יידחה והמכונית נשלחה לתיקון. באוגוסט 1939, כשהיא שוב מוכנה לניסוי, נהג בנטלי איבד שליטה ופגע בעץ בזמן נהיגת ניסוי בצרפת.
הצרות לא הסתיימו כאן. מרכב המכונית הופרד מהשלדה, ונשלח לתיקון בצרפת, בעוד זו האחרונה נשלחה למפעל בנטלי ליישור. אלא שלאחר תיקון המרכב, טעות בשילוח גרמה לכך שהוא נותר בנמל בצרפת יותר זמן מהרצוי - וזמן קצר לאחר מכן הושמד בהפצצות אוויריות במהלך מלחמת העולם השנייה. מאז הקורניש כמעט ונמחקה מדפי ההיסטוריה.
אלא שקרנות ההנצחה על-שם וולטר אואן בנטלי, מייסד בנטלי, והנרי רולס (אחד ממייסדי רולס-רויס), שמו למטרה להחזיר את הקורניש לחיים. העבודה יצאה לדרך כבר לפני מספר שנים, עד שבפברואר 2018 בנטלי החליטה לקחת את המושכות והעבירה את הפרויקט לידי סדנת מולינר, שמופקדת על שיפורים והתאמות מיוחדות.
מולינר השתמשה בחלקים משותפים ל-MkV (שלבסוף הגיעה לייצור) ואחרים שנשתמרו, ואת היתר - כולל המרכב - ייצרה מאפס בהתאם לשרטוטים המקוריים ובשיטות ייצור מסורתיות.
התוצאה היא קורניש חדשה לחלוטין, שתזכה סוף-סוף להופיע באופן רשמי בתצוגות ותערוכות כחלק מצי הקלאסיות של בנטלי. 80 שנה אחרי ששורת תאונות ואסונות פקדה את הפיתוח - ולמעשה טרפדה את השקת הדגם לחלוטין - לפחות לסיפור יש סוף טוב.