ב-UMI גם מתריעים כי "ברבעון השני של שנת 2019 תרשום החברה הפסד של כ-2.5 מיליון שקל... (ה)משקף את יתרת ההשקעה של החברה באוטו איטליה". המהלך עדיין תלוי באישור הרגולטורים והיצרנית ויושלם עד אוקטובר, כך על-פי ההודעה.
זהו מהלך טבעי עבור סמל"ת, המייבאת את מותגי קבוצת FCA, שמזראטי היא אחד ממותגיה. פרארי היא חברה ציבורית הנסחרת בנפרד בבורסה, אך נשלטת בידי חברת אקסור של משפחת אניילי, מבעלי FCA. למשפחת לוי, הבעלים של סמל"ת, קשרים טובים וארוכי שנים עם מותגי היוקרה מאיטליה.
עמית אילון ימשיך בתפקידו כמנהל אוטו איטליה, שתצטרף לחטיבת הפרמיום של סמל"ת הכוללת את ג'יפ, אלפא רומיאו ואבארט. בראש החטיבה עומד דני איטליאנו, שהיה עד לפני שנה מנכ"ל אוטו איטליה.
יבואנית פרארי ומזראטי החלה את פעילותה בישראל ב-2012, כשותפות עסקית בין זוהר אלון לבין אוויס, שרכשה ב-2013 את מלוא הבעלות על החברה. באותן שנים אוויס הייתה חברת-בת של קרדן רכב, שבהמשך נרכשה על-ידי UMI. ב-2014 רכשה סמל"ת 25% מהבעלות על אוטו איטליה מקרדן. בהמשך, ב-2016, רכשה חברת המזרח את קרדן רכב והייתה אז לבעלים המלאים של קבוצת UMI.
"פרארי ומזראטי הינם ממותגי הרכב הנחשקים ביותר בעולם, וכחלק מהדנ"א של סמל"ת בייצוג מותגי רכב איטלקיים מובילים, השייכים לקבוצת FCA העולמית, מדובר במהלך טבעי ומתבקש לרכז בבית אחד את כלל מותגי הקבוצה" אמר עומר לוי, מנכ"ל סמל"ת.