ה-A-קלאס בגרסת A250e משלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.3 ליטר (160 כ"ס, 25.5 קג"מ) לבין מנוע חשמלי עם 102 כ"ס ו-30.6 קג"מ. הספק המערכת הכולל עומד על 218 כ"ס והמומנט על 45.8 קג"מ, מספיק כדי להאיץ את ההאצ'בק מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.6 שניות ולמהירות מרבית של 235 קמ"ש (6.7 שניות ו-240 קמ"ש בסדאן). ל-A250e תיבת שמונה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה קדמית.
היעילות האווירודינמית העדיפה של הסדאן, שבאה לידי ביטוי במהירות המרבית, משפיעה גם על טווח הנסיעה החשמלי: בין 61 ל-69 ק"מ בין טעינות בהתאם לאבזור ומידת החישוקים, לעומת בין 60 ל-68 ק"מ לגרסת ההאצ'בק. תצרוכת החשמל הממוצעת עומדת על 6.8-6.5 ק"מ לקילוואט-שעה בתנאי מעבדה.
ל-A250e מצברי 15.6 קילוואט-שעה מקוררי מים מסוג ליתיום-יון. אלו ניתנים להטענה בתוך שעה ו-45 דקות מ-10% ל-100% באמצעות עמדת 7.4 קילוואט (AC). טעינה באמצעות עמדת DC מהירה אורכת 25 דקות מ-10% ל-80%. נתון לטעינה משקע ביתי לא פורסם.
מערכת הכלאיים החדשה של ה-A-קלאס תוצע גם בגרסת המיניוואן של אותה פלטפורמה, ה-B-קלאס, תחת השם B250e. גרסה זו, שלפי שעה אין תוכניות לשווקה בישראל, מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות ולמהירות מרבית של 235 קמ"ש, ומציעה טווח חשמלי של עד 57 ק"מ בין טעינות.
שיווק ה-A250e בישראל צפוי להתחיל ברבעון הראשון של 2020, כך נמסר ל"אוטו" מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס. מחירה עדיין לא ידוע. באירופה השיווק יחל עוד השנה, במחיר התחלתי של כ-37 אלף יורו כולל מס בגרמניה (פחות מ-146 אלף שקל).