ה-GTE היא מכונית על במבנה יוצא דופן - מרכב ארבע דלתות ועם ארבעה מושבים. אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם: ארבעה מנועים חשמליים, אחד בכל גלגל עם תיבה נפרדת - כן, ארבע תיבות הילוכים - מפיקים 300 כ"ס כל אחד. ההספק הכולל עומד על 1,200 כ"ס והמומנט על 905 קג"מ.
דראקו מדווחת על מהירות מרבית של 332 קמ"ש, אך לא מפרסמת מלבד זאת בינתיים נתוני ביצועים נוספים, או אף את טווח הנסיעה. למכונית מצברים בעלי קיבולת מכובדת של 90 קילוואט-שעה, שאצל טסלה מודל S למשל מספיקים לטווח של 473-435 ק"מ.
ל-GTE מתלי אוהלינס מתכווננים ובלמי ברמבו קרמיים ענקיים - 395 מ"מ עם שש בוכנות מלפנים וארבע מאחור. המכונית תוצע בשתי גרסאות - לכביש עם חישוקי "21 וצמיגי 295/35 מלפנים ו-315/30 מאחור, ולמסלול עם חישוקי "20 וצמיגי 285/35 מלפנים ו-305/30 מאחור. בשתי הגרסאות ספקית הצמיגים היא מישלן (פיילוט ספורט 4S ו-פיילוט ספורט קאפ 2 בהתאמה).
שיווק החשמלית החדשה יצא לדרך בשנה הבאה, כאשר בדראקו מתכוונים לייצר בשלב ראשון 25 יחידות בלבד. המחיר של מכונית העל כצפוי אינו זול - החל מ-1.25 מיליון דולר (4.41 מיליון שקל).