ה-EQV מבוסס על מרצדס V-קלאס, ומציע את אותו עיצוב, מרווח ונפח תא מטען של עד 1,030 ליטר (עם מושבים ניצבים). הוא יוצע בשני אורכים - 514 ס"מ עם בסיס גלגלים של 320 ס"מ או 537 ס"מ עם בסיס גלגלים באורך 343 ס"מ - ובמגוון תצורות ישיבה, כולל מושבי "קפטן" בודדים וספסלי שלושה נוסעים.
הוואן החשמלי מצויד במנוע המספק 204 כ"ס וקרוב ל-37 קג"מ, מספיק למהירות מרבית של 160 קמ"ש. חשוב הרבה יותר - טווח הנסיעה החשמלי, שבסיוע מצברים בעלי קיבולת של 90 קילוואט-שעה, עומד על 405 ק"מ מכובדים.
ה-EQV יציע יכולת טעינה מהירה מעמדת DC של עד 110 קילוואט. שימוש בזו ימלא מ-10% ל-80% בתוך פחות מ-45 דקות. עמדת טעינה רגילה (DC) של מרצדס (11 קילוואט) מאפשרת טעינה מלאה בתוך פחות מ-10 שעות. זמן טעינה משקע ביתי לא פורסם.
הרכב החדש מציע את אותו האבזור כמו גרסאות מרצדס V קלאס הרגילות, כולל מערכות בטיחות מתקדמות, סייעת MBUX (פקודות קוליות בשפה טבעית) והנעה קדמית. מנופי העברת ההילוכים על גלגל ההגה הוסבו לבחירת רמת הטעינה הרגרנטיבית (אגירת אנרגיית בלימה) - כך שבעזיבת דוושת התאוצה ניתן לבחור האם הרכב יגלוש תוך איבוד מהירות איטי או מהיר.
מחיר מרצדס EQV עדיין לא ידוע. שיווקו בישראל צפוי להתחיל בסביבות אמצע שנה הבאה, אם כי מועד זה עדיין לא סופי.