הליגה החדשה, בשיתוף ה-ADAC - ארגון הנהגים הגרמני - תחל לפעול בקיץ 2020 וליגה מלאה ראשונה תתקיים ב-2021, עם עשרה מירוצים. האירועים צפויים להתקיים בתחילה בסמוך למרוצי ראלי מסורתיים למכוניות בנזין.
הקורסה-אי ראלי תציע את אותה יחידת כוח כמו הדגם הסדרתי - מנוע חשמלי עם 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ. הליגה תפנה לנהגים צעירים בתחילת דרכם, כאשר אופל תספק את המכוניות, תמיכה טכנית והדרכה ברמה מסוימת, אך לא תתפעל קבוצות של ממש.
![אופל קורסה החשמלית יוצאת למרוצי ראלי](/Attachment/Gallery/241346/1621192/_crop_to50_750x750.jpg)
הקורסה החשמלית למירוצים תעלה "משמעותית פחות מ-50 אלף יורו" (195 אלף שקל), כך על-פי הודעת היצרנית. היא תכלול כמובן את כל השינויים וההתאמות הנדרשים לצורך מירוצים, כולל הסרת רוב בידוד הרעשים ואביזרי הנוחות, התקנת כלוב התהפכות, מושבים וחגורות יעודיים, מתלי ובלמי מירוץ ועוד.
![אופל קורסה החשמלית יוצאת למרוצי ראלי](/Attachment/Gallery/241346/1621195/_crop_to50_750x750.jpg)
מאופל נמסר כי הליגה החדשה תרכז את מאמצי היצרנית בספורט מוטורי, במקום מכונית המרוץ העיקרית של המותג בשנים 2018-2015, האדם R2. זו התחרתה בליגות הנמוכות של מרוצי הראלי באירופה. אופל זכתה באליפות הראלי הבכירה פעם אחת בעבר, ב-1982, עם וולטר רוהל והאסקונה.
![אופל קורסה החשמלית יוצאת למרוצי ראלי](/Attachment/Gallery/241346/1621196/_crop_to50_750x750.jpg)
נכון לעתה לא ידוע על כוונה לשווק את הקורסה-אי ראלי בישראל. בהקשר זה נזכיר כי יבואנית המותג, חברת לובינסקי, היא היחידה כיום בישראל שמציעה סופר-מיני למרוצים בשיווק סדיר (פיג'ו 208 קאפ). שיווק אופל קורסה הסדרתית לכביש צפוי להתחיל בישראל בתחילת שנה הבאה.