היום התחיל עם ארוחת בוקר קלה ותדריך, ממנו יצאנו בשיירת ג'יפ גרנד צ'רוקי על הכביש הסלול לכיוון גונן, משם נכנסנו למסלול השטח בציר המוסכים ואחרי עצירה קצרה ליד עין מימון, המשכנו לעין תינה להפסקה קצרה עם כיבוד קל. הגארנד צ'רוקי הוקצה עבורנו לחלק הצפוני של הציר, שהוא אמנם החלק הפחות קשה, אך עדיין היו מס' מעלות בהן יתרונות ההנעה הכפולה ובקרת המשיכה היו מוחשיים. רכבי פנאי עם הנעה קדמית כנראה שלא היו צולחים את זה.
בעין תינה עברנו לשיירת הרנגלרים, איתם נמשיך דרומה בציר עד למצפה גדות ומשם נחזור לעין זיוון. חלקו הדרומי של ציר המוסכים מאתגר יותר, אך מעניין וגם יפה לא פחות. מעברי מים, בולדרים וצמחיה מוסיפים לאתגר. אבל למעט נקודה אחת בה שמעתי בום ונאלצתי לנסות שנית, מעט מהר יותר הרנגלר נראה כעושה הכל בחוסר מאמץ ואני לא איש שטח מנוסה, רחוק מכך.
בסוף הטיול חיכה לנו מסלול המכשולים בחאן עין זיוון, ולמרות שנראה מאיים, היה זה ברור שזהו מסלול שנבנה למידותיהם ויכולותיהם של הג'יפים. אך למרות זאת, היה מרשים מאוד לראות את זוויות המרכב ומהלך המתלה של הרנלרים והגאנד צ'רוקי בעיקר של ג'יפ רנגלר הקצר, בפעולה.
שמעתי גם בסוף היום שהמוט המיצב של הרנגלר בו נהגתי התנתק, אני לא יודע אם יש לזה קשר לבום ששמעתי, אבל הבנתי שזה לא תיקון מסובך.
בקאמפ ג'יפ הישראלי השתתפו כ-1000 מלקוחות המותג שנסעו במסלול שונה עקב שריפות שפקדו את האזור בסוף יום העיתונאים. בנוסף לפעילויות השטח, נהנו הלקוחות מקטיף פירות ומופע אור קולי. אנו ששמחים לראות את הכלים האלה מטפס משהו טיפה מאתגר יותר ממדרכה, מקווים שזו לא תהיה הפעם האחרונה ומחזיקים אצבעות שנראה כאן אפילו גרסה ישראלית לספארי הפסחא של ג'יפ (Easter Jeep Safari).