תחת השם הוותיק "פאואר-אקסטרה" (PowerXtra), בראבוס מציעה שתי גרסאות - "B35" הבסיסית ו-"B35S פלוס". זו הראשונה מוסיפה 44 כ"ס - מ-306 ב-A35 רגילה ל-350 כ"ס, בעוד המומנט מזנק בכשישה קג"מ ל-46.9 בגרסה המשודרגת. המנוע נותר בנפח 2.0 ליטר עם ארבעה צילינדרים ומגדש טורבו בודד, כמו ב-A35.
מכיוון שאתם בטח רוצים יותר, בראבוס הכינה גם את ה-"S", שמקפיצה את ההספק ל-365 כ"ס ומשדרגת את הביצועים: 4.4 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש (4.7 בדגם הסדרתי). המהירות המרבית נותרה מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. נתוני הביצועים לחבילת הבסיס לא פורסמו.
מלבד כוח, דגמי בראבוס מוסיפים גם לא מעט לרושם: כנף אחורית ענקית, חישוקי "19 חדשים, מסיטי רוח בתחתית הפגוש הקדמי וכמובן סמל ה-"B" הענק, הם השינויים הבולטים. בתא הנוסעים יוצע מבחר גדול עוד יותר של אפשרויות להתאמה אישית, כיד הדימיון (והארנק) הטובה.
ערכות השיפורים החדשות יושקו בתערוכת פרנקפורט הקרובה (22-12 בספטמבר). מחירן לא פורסם. שיפורי בראבוס - כערכות להתקנה וכמכוניות שלמות - משווקים בישראל באופן סדיר על-ידי יבואנית המותג, חברת בוואריאן מוטורס. מחיר מרצדס-A35 AMG בישראל בגרסה הסדרתית עומד על החל מ-423 אלף שקל.