באופן חריג לשנים האחרונות, מרצדס GLE ההיברידי (שמכונה GLE 350 de), מתבסס על מנוע עיקרי לוגם סולר. יחידת ה-1.95 ליטר (ארבעה צילינדרים) מפיקה 194 כ"ס ו-40.8 קג"מ, ומשודכת למנוע חשמלי עם 136 כ"ס ו-44.8 קג"מ. יחד ההספק המרבי עומד על 320 כ"ס והמומנט על 71.3 קג"מ. לרכב מצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 31.2 קילוואט-שעה (קוט"ש).
מרצדס מדווחת על טווח חשמלי של 99-90 ק"מ בהתאם לאבזור ומידת החישוקים, זאת בבדיקה לפי תקן WLTP החדש. תצרוכת החשמל הממוצעת עומדת על 3.9 ק"מ לקוט"ש והסולר על כ-91 ק"מ לליטר (במסלול 100 ק"מ לפי התקן האירופי). ה-GLE 350 de מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות, למהירות מרבית חשמלית של 160 קמ"ש והיברידית של 210 קמ"ש.
גרסת הכלאיים המבוססת על מרצדס GLC, נקראת GLC 300 e. זו עושה שימוש במנוע בנזין מוגדש בעל ארבעה צילינדרים, בנפח 2.0 ליטר, עם 211 כ"ס ו-35.8 קג"מ. המנוע החשמלי מפיק 122 כ"ס ו-44.8 קג"מ, ויחד המערכת מפיקה 320 כ"ס ו-71.3 קג"מ, מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.7 שניות ולמהירות מרבית של 230 קמ"ש ("יותר מ-130 קמ"ש" בכוח המנוע החשמלי לבדו).
טווח הנסיעה, בסיוע מצברים קטנים יחסית (13.5 קוט"ש) עומד על 43-39 ק"מ, תצרוכת החשמל על 6.6-5.9 ק"מ לקוט"ש והבנזין על 45.4-40 ק"מ לליטר.
שתי הגרסאות החדשות צפויות להגיע לישראל ברבעון השני של 2020, כך נמסר מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס. מחירן עדיין לא ידוע.