ה-i10 בגרסת N ליין מצטיידת בעיצוב אגרסיבי יותר מהדגם הרגיל, שמוצג לצידה בתערוכה. בין היתר תמצאו סבכה קדמית שונה עם קישוטים באדום, פגוש עם פס אדום וחזרה של הצבע הזה גם בחישוקים ובתא הנוסעים. גם תאורת הלד הקדמית שונה ועיצוב החישוקים ("16) ייחודי לדגם. את ה-N ליין ניתן יהיה להזמין, כמו יתר גרסאות ה-i10 החדשה, גם במרכב דו-גווני.
יחד עם חשיפת ה-N ליין, יונדאי גם מפרסמת עוד פרטים על ה-i10 החדשה. בין היתר נמסר כי היא תוצע עם מנוע טורבו-בנזין שלושה צילינדרים, בנפח 1.0 ליטר, ממש כמו אחותה לבית קיה. יחידת הכוח הזו מפיקה 100 כ"ס ו-17.5 קג"מ, לעומת 84 כ"ס במנוע ה-1.2 ליטר האטמוספרי (שגם הוא זמין במפרט N ליין).
יונדאי לא מפרסמת נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לגרסה החדשה, שתוצע רק עם תיבת חמישה הילוכים ידנית - הסיבה העיקרית לכך שהיא לא מוצעת בישראל בפיקנטו, וכנראה גם לא תגיע לכאן תחת מכסה המנוע של ה-i10.
בינתיים, יונדאי מפרסמת גם עוד כמה נתונים טכניים על מנוע ה-1.2 ליטר, שכיום הוא העיקרי במבחר הישראלי. ליחידת כוח זו 82 כ"ס והיא מאיצה את ה-i10 מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 12.6 שניות עם תיבת חמישה הילוכים ידנית. התיבה הרובוטית החדשה (מצמד בודד, חמישה הילוכים), זקוקה לשלוש שניות נוספות - 15.8, לעומת 13.8 ב-i10 אוטומטית היוצאת (ארבעה הילוכים, פלנטרית) המשווקת בישראל.
יונדאי גם מפרסמת נתון תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה - 18.9 ק"מ לליטר בגרסה הידנית ו-18.2 ברובוטית. בשלב זה לא ברור אם ה-i10 אכן תגיע לארץ עם התיבה הרובוטית, או שביבואנית, חברת כלמוביל, יעדיפו להמתין להשקת גרסה אוטומטית "רגילה".
שיווק ה-i10 בגרסת N ליין יחל באירופה בסוף 2020. לפי שעה לא ידוע האם תוצע בישראל. גם מועד השיווק של ה-i10 הרגילה אצלנו עדיין לא פורסם.