הדור השני של הוולוסטר, נזכיר, משווק בעיקר בארה"ב ולא מוצע לפי שעה באירופה או בישראל. זאת למרות שבתחילת הדרך, הדור הראשון עשה אצלנו חיל ונמכר במספרים נאים. הדור השני הושק בתערוכת דטרויט בינואר 2018, ומציע לראשונה גם גרסת N ספורטיבית (עם מערכת הנעה דומה ליונדאי i30N).
בתערוכת פרנקפורט, יונדאי הציגה גרסת מרוץ חשמלית של הדגם, שמיועדת לליגת ה-ETCR של הפדרציה הבינלאומית למכוניות (FIA). זו תצא לדרך בשנה הבאה ותכלול דגמים מיצרניות שונות. יונדאי מתכננת להיכנס לליגה בשלב ראשון עם שתי מכוניות בקבוצה רשמית.
הוולוסטר ETCR N מצוידת במנוע חשמלי מרכזי והנעה אחורית, בהתאם לתקינת ה-ETCR. יונדאי לא מפרסמת מפרט טכני כלשהו של מכונית המרוץ, שנמצאת עדיין בשלבי פיתוח אחרונים, אחרי שפיתוח אב טיפוס ראשון הסתיים בחודש שעבר לאחר כשנה של עבודה. בהמשך החודש מכונית המרוץ תעבור לשלב הסופי של הכיול לקראת ייצור מכוניות המרוץ הרשמיות.