ב.מ.וו X1, שמתיחת הפנים שלו נחשפה לפני ארבעה חודשים, הגיע לישראל. הרענון לרכב הפנאי הקומפקטי כולל עדכון קליל לעיצוב החיצוני והפנימי, ובמפרט הישראלי גם תוספת אבזור. מחיר הדגם עלה באותה הזדמנות ב-4,000 שקל לגרסת הבסיס - החל מ-249 אלף שקל לעומת 245 אלף עד כה.

חברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, תציע את ה-X1 המחודש עם שני מנועי טורבו-בנזין (1.5 ליטר שלושה צילינדרים ו-2.0 ליטר ארבעה צילינדרים) ובשלוש רמות גימור - ביזנס (Business), אקס-ליין (xLine) ואקסקסלוסיב (Exclusive). זו האחרונה תוצע עם מנוע 1.5 ליטר ("18i") או 2.0 ליטר ("20i"), השתיים האחרות עם ה-1.5 בלבד.

במנועים אין שינוי, ואלו מציעים 140 כ"ס ו-22.4 קג"מ בגרסה הבסיסית, 192 כ"ס ו-28.5 קג"מ בבכירה. בשני המקרים יש תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד והנעה קדמית. במידות הרכב אין שינוי, למעט צמיחה של ס"מ באורך הכללי בעקבות שינוי לפגושים.

ב.מ.וו X1 מחודש בישראל - מ-249 אלף שקל


רמת האבזור הבסיסית, ביזנס, מציעה חישוקי בלימת חירום אוטונומית במהירות עירונית כולל זיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב, עמעום אורות אוטומטי למניעת סינוור והתרעת הירדמות נהג. אבזור המותרות כולל חישוקי "17, חלון גג פנורמי, מושבים עם ריפוד דמוי-עור, חיישני אורות וגשם, מערכת מולטימדיה עם מסך "6.5 ושקעי USB לטעינה ליושבים מאחור.

ב.מ.וו X1 מחודש בישראל - מ-249 אלף שקל


רמת הגימור האמצעית, אקס-ליין, מוסיפה מצלמת נסיעה לאחור וחיישני חנייה אחוריים, תאורת לד מלאה מלפנים, חבילת תאורה עם לוגו ב.מ.וו מוקרן למדרכה, כניסה והנעה ללא מפתח, מראות מתקפלות חשמלית, חישוקי "18, מסך מולטימדיה גדול יותר ("8.8) ובקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור. בקרת שיוט אדפטיבית משלימה את חבילת התוספות ומוצעת ב-X1 לראשונה בישראל.

ב.מ.וו X1 מחודש בישראל - מ-249 אלף שקל


ברמת הגימור הבכירה, אקסקלוסיב, תקבלו בנוסף דלת אחורית חשמלית שנפתחת גם בתנועת בעיטה, מערכת עזר לחנייה וחיישנים קדמיים. מושבים חשמליים עם זכרון לנהג וחימום לשניהם משלימים כאן את חבילת התוספות.