ה-CT4 התארכה משמעותית ביחס לקודמתה - אורכה 476 ס"מ (12+) - בעוד יתר המידות נותרו כמעט ללא שינוי: רוחבה 181.5 (1+), הגובה ובסיס הגלגלים זהים (142 ו-277.5 ס"מ בהתאמה). כבעבר, היא מציעה הנעה אחורית (או כפולה בתוספת תשלום), בעוד שהיצע המנועים יכלול שתי יחידות מוגדשות - בנפח 2.0 או 2.7 ליטר, בשני המקרים עם מגדש בודד וארבעה צילינדרים.
גרסת הבסיס מפיקה 177 כ"ס ו-35.7 קג"מ בין 1,500 ל-4,000 סל"ד, ומשודכת לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. הבכירה מציעה 309 כ"ס ו-48 קג"מ ב-1,800 סל"ד, ומשודכת לתיבת 10 הילוכים אוטומטית.
מעליהן מוצעת ה-V הספורטיבית, שנחשפה בעבר וכעת קאדילק מעדכנת מעלה את נתוניה: ההספק יעמוד על 325 כ"ס (320 בפרסום הראשוני) והמומנט עלה מ-51 ל-52.5 קג"מ ב-1,800 סל"ד. באופן מעט מבלבל, אלו עדיין לא נתונים סופיים. אלו יפורסמו סמוך יותר לתחילת השיווק ולאחר שהדגם יעבור תקינה בארה"ב.
ה-CT4 תוצע ב-11 גווני מרכב, שמונה שילובי צבעים, חומרים ואבזור בתא הנוסעים ובשלוש רמות גימור. הבסיסית, "לקשרי", לא תציע מערכות בטיחות מתקדמות. מעליה, "פרימיום לקשרי", תוסיף אפשרות לרכישת חבילת בטיחות הכוללת בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי ובקרת שיוט אדפטיבית, כמו גם את מערכת ה"סופר קרוז" (Super Cruise) של קאדילק, שמאפשרת נהיגה אוטונומית חלקית בכבישים בינעירוניים מתאימים.
האבזור התקני ובתוספת תשלום ב-CT4 יכלול, בין היתר, צמיגים עם חומר מילוי שמתקנים עצמאית חורים קטנים, מולטימדיה עם מסך "8, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי עור, מערכת שמע עם ביטול רעשים ותאורת לד מלאה מלפנים ומאחור.
קאדילק גם תציע רמת גימור "ספורט", שתציע עיצוב דומה ל-V הספורטיבית - כולל חלקי מרכב מושחרים, חישוקי "18 בעיצוב שונה וספויילר אחורי.