ב.מ.וו X1 בגרסת הכלאיים מצויד במנוע שלושה צילינדרים טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר, שמפיק 125 כ"ס ו-22.4 קג"מ ומניע את הגלגלים הקדמיים, זאת בסיוע תיבת שישה הילוכים אוטומטית. מנוע חשמלי עם 95 כ"ס ו-16.8 קג"מ ממוקם מאחור ומניע את הגלגלים האחוריים, בסיוע תיבת הילוך בודד. בסך הכל מערכת הכלאיים מפיקה 220 כ"ס ו-39.2 קג"מ - מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.0 שניות ולמהירות מרבית של 192 קמ"ש.
ה-X1 xDrive25e מסוגל להאיץ למהירות חשמלית של 135 קמ"ש. טווח הנסיעה שלו, בסיוע מצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 9.7 קילוואט-שעה (קוט"ש), עומד על 50 ק"מ. זמן הטעינה - פחות מ-3.6 שעות באמצעות עמדת הטעינה של ב.מ.וו. בתקן האירופי, ל-xDrive25e תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 55 ק"מ לליטר ותצרוכת חשמל של 6.7 ק"מ לקוט"ש.
בשל מיקום חלקים ממערכת החשמל מאחור, נפח תא המטען של רכב הפנאי ירד מ-505 ל-450 ליטר. בצד החיוב, ב.מ.וו מציינת כי מיקום המנוע החשמלי בסרן האחורי משפר את חלוקת המשקל בין הסרנים ואספקת הכוח המיידית שאופיינית לו תשפר את הביצועים.
מלבד השינויים הטכניים ותוספת שקע טעינה, ב.מ.וו X1 בגרסת הכלאיים אינו שונה עיצובית מדגמי בנזין ודיזל הרגילים. כמוהם, הוא יוצע בארבע גרסאות עיצוב - רגילה, M ספורט (המופיעה בתמונות), X ליין וספורט ליין. אבזור הבטיחות והמותרות דומה ברובו, וכולל גם יישומון לנייד שמאפשר שליטה מרחוק על טעינת ומיזוג הרכב.
ומה עם שיווק בישראל? מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי הנושא נמצא בבחינה.