גרסת ה-RS4 מציעה מנוע טורבו-בנזין שישה צילינדרים (V6) בנפח 2.9 ליטר, שמפיק 450 כ"ס בין 5,700 ל-6,700 סל"ד ומומנט מרבי של 61.1 קג"מ בין 1,900 ל-5,000 סל"ד (ללא שינוי מהדגם היוצא). זה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, זאת בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.
הגרסה הספורטיבית של ה-A4 מוצעת במרכב הסטיישן השימושי, כולל תא מטען בנפח 495 ליטר ועד 1,510 ליטר כאשר הספסל האחורי מקופל. למכונית זו חמישה מושבים ומשקל עצמי של 1,820 ק"ג.
במסגרת מתיחת הפנים, שתוצג בסוף השבוע במירוץ הסיום של ליגת DTM שייערך במסלול הוקנהיימרינג בגרמניה, ה-RS4 זכתה לעדכון לעיצוב החיצוני והפנימי, ברוח דומה לזו של מתיחת הפנים ל-A4. זה אומר עיצוב עוד יותר שרירי, יחידות תאורה ופגושים מעודכנים ומסך מולטימדיה גדול יותר בתא הנוסעים, לצד תוספות אבזור.
ה-RS4 לא מוצעת כיום בישראל, והסיכוי לראותה כאן נראה קטן למדי גם לאחר הרענון, כאשר את משבצת ה"סטיישן-עם-ביצועי-על" תתפוס אצלנו בקרוב ה-RS6 הגדולה ויקרה יותר. מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, נמסר עם זאת כי נושא השיווק של ה-RS4 "נמצא בבחינה מול היצרנית". בגרמניה שיווק מתיחת הפנים מתחיל בקרוב, ובמחיר התחלתי של כ-81 אלף יורו (כ-310 אלף שקל).