כלי הרכב, שיתחרו בריביאן R1S ו-R1T בהתאמה, מצוידים במצברי ענק בעלי קיבולת של 120 קילוואט-שעה. בולינג'ר לא מפרסמת את טווח הנסיעה, אך מבטיחה 614 כ"ס ו-92.6 קג"מ, שיספיקו לביצועים פנטסטיים: 4.5 שניות מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) ומהירות מרבית של 160 קמ"ש.
ה-B1 ו-B2 מצוידים בהילוך כוח (לתיבה שני הילוכים בסך הכל) ומבטיחים יכולת שטח של ממש. יתרמו לכך נתוני מרווח גחון ומהלך מתלה נדיבים: בין 25 ל-51 ס"מ בהתאם לכיול המתלים בין הקרקע לחלק הנמוך ביותר במרכב, ומהלך מתלה של יותר מ-25 ס"מ.
רכבי השטח, שנולדו לאחר שמייסד היצרנית, רוברט בולינג'ר, מצא שאף רכב מסוג זה בשוק לא מציע את המפרט שהוא רצה, מציעים כושר העמסה של עד 2,359 ק"ג וגרירה של עד 3,402 ק"ג. בהיעדר מנוע בעירה פנימית בחרטום, בולינג'ר מציעה תא מטען לכל אורך המרכב - מפתח ייעודי בחרטום ועד לזנב.
כלי הרכב שנחשפו כעת הם עדיין בגדר רכבי טרום ייצור (אב טיפוס), ובהתאם המפרט הטכני החלקי שפורסם עדיין אינו סופי. בולינג'ר לא מציינת עדיין תאריך סופי לתחילת שיווק או מחיר לרכבי השטח החשמליים.