בשלב ראשון יימכרו בישראל מכוניות מגרסת ה-110 הארוכה עם חמש דלתות. גרסה זו תגיע אלינו גם עם אפשרות לשבעה מקומות. אורכה 502 ס"מ ובסיס הגלגלים עומד על 302 ס"מ. גרסת ה-90 עם שלוש דלתות (458 ו-259 ס"מ בהתאמה) תגיע מאוחר יותר, כנראה לקראת סוף 2020.
לנד רובר תציע בעתיד גרסת 130 ארוכה עוד-יותר עם מקום לשמונה נוסעים. עדיין לא ידוע אם זו מיועדת לשיווק גם בישראל. הדיפנדר החדש יגיע אלינו מהמפעל החדש של לנד רובר בסלובקיה.
שלושה מנועים
הרכב החדש ישווק בארץ עם מבחר של שלושה מנועים. בבסיס ההיצע גרסת 2.0 ליטר טורבו-דיזל ארבעה צילינדרים, עם 200 או 240 כ"ס והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.3 ו-9.1 שניות בהתאמה.
בנוסף תוצע גרסת 3.0 ליטר בנזין (שישה צילינדרים) עם מערך היברידי מתון ו-400 כ"ס (6.1 שניות ל-100 קמ"ש). לכל הגרסאות תיבת שמונה הילוכים אוטומטית מתוצרת ZF וכמובן הילוך כוח. שתי הגרסאות החזקות יותר יוצעו גם עם אפשרות לשבעה מקומות. בעתיד צפויה להצטרף למבחר גרסת כלאיים נטענת, אולם לא ברור אם זו תגיע לארץ ב-2020.
חברת המזרח עדיין לא שחררה מפרט טכני ורשימת אבזור. עם זאת, נמסר כי רכב הפנאי-שטח יוצע ברמת גימור "S פלוס", שתכלול חבילת שטח (אפשרות לנעילת דיפרנציאל אחורי וצמיגי שטח עם חישוקי "18 בבסיס או "19 בתוספת תשלום). קפיצי אוויר יאפשרו מרווח גחון של עד 29 ס"מ.
הרכב יגיע עם ריפוד משולב עור ותפעול חשמלי חלקי למושבים הקדמיים. גרסת ה-200 כ"ס תוצע עם בלימת חירום אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב. לשתי הגרסאות החזקות מערך בטיחותי מלא שכולל גם ניטור שטחים מתים היקפי (מהצד ומאחור) ובקרת שיוט אדפטיבית. לנד רובר מציעה בחו"ל שפע חבילות אבזור בהתאמה אישית, עם ציוד שתוכנן בייחוד לרכב וניתן להרכבה בסוכנות המקומית. גם בישראל יוצעו חבילות אלו.
הרכב החדש, שנסמך על הטכנולוגיה העכשווית של המותג, יקר משמעותית מקודמו. למעשה מחיריו קרובים למדי לאלה של הדיסקברי: מחיר גרסת ה-2.0 ליטר 200 כ"ס יחל מ-495 אלף שקל. עבור ה-240 כ"ס תשלמו החל מ-548 אלף (570 אלף שקל לשבעה מקומות) ואילו גרסת הבנזין (שבעה מקומות) עולה החל מ-668 אלף שקל.
בלנד רובר ישראל מאמינים שהרכב ימשוך לקוחות של טויוטה לנד קרוזר, ג'יפ רנגלר, מרצדס G-קלאס וגם לנד רובר דיסקברי, אך גם קהל שונה שמחפש משהו אייקוני ואופנתי.