מיבואנית המותג, חברת UMI, נמסר כי "הדגם שהושק מיועד בשלב זה לתאילנד, ושונה מהדגם שצפוי להגיע לאירופה וישראל לקראת סוף 2020, אנו צופים כי איסוזו די מקס החדש ימשיך את המסורת של קודמיו ויהיה הטנדר הנמכר ביותר בישראל כפי שהיה ב-15 השנים האחרונות".
במפרט שנחשף, איסוזו די-מקס יוצע בשלושה אורכים וסוגי מרכב, בהם גרסת חד-קבינה ותא נוסעים כפול (שתיהן מוצעות בישראל). אורך הדגם החדש עומד על 502, 519.5 או 526.5 ס"מ, רוחבו על בין 181 ל-187 ס"מ וגובהו על בין 169 ל-181 ס"מ. בסיס הגלגלים בשלוש הגרסאות עומד על 312.5 ס"מ, צמיחה של שלושה ביחס לדי-מקס היוצא.
בתאילנד היצע המנועים יכלול יחידת 1.9 ליטר טורבו-דיזל דומה לזו הנמכרת בישראל. לזו הספק מופחת (150 כ"ס לעומת 163 אצלנו) ואותו המומנט (35.7 קג"מ) אך בטווח משופר ביחס לישראל: בין 1,600 ל-2,600 סל"ד לעומת 2,500-2,000 אצלנו. באיסוזו מציינים כי מדובר באותו מנוע לאחר שעבר שיפורים לטובת חסכון בדלק, אך עדיין לא ברור אם זה המפרט שיוצע גם אצלנו בעוד שנה.
מנוע נוסף בתאילנד יהיה בנפח 3.0 ליטר, אף הוא טורבו דיזל. לזה 190 כ"ס ו-45.8 קג"מ ועדיין לא ברור אם יוצע גם בישראל. כבעבר, הדי-מקס מוצע עם שלדת סולם, הנעה אחורית או כפולה וגם עם הילוך כוח.
פרטים על הטנדר החדש במפרט המיועד לישראל צפויים להתפרסם בשנה הבאה.